Enkelstörd

Direktlänk till inlägg 5 januari 2011

Dekorationer

Av "Enkelstörd" - 5 januari 2011 01:34

             Det där är sååååååååå COOLT NÅgOT liknade vill jag göra helt klart kanske inte köpa frigolitbokstäver men nån sorts bokstäver framför oss på hunörsbordet det vore kul.


           Någon slags vas med blommor/dekoration i våra färger allra helst vitt eller svart då löparna på bordet kommer att vara lila men å andra sidan kommer pappersdukarna vara Vita så ja... Lila, svart eller vit I dont care...



Ja som älskar godis detta är ju nästan ett måste , en godisbuffe ?! även om jag inte äter mängder så det ser väldigt gott ut och hur lågt blodsocker kommer jag inte ha denna dag?


Jag vet att jag inte är logisk nu men jag vill ha en snygg, men inte för hög dukning på våra bord då gästerna kommer ha problem att parata med sin bordkamrat rakt över så kommer "refererar" till de vaserna ovanför ska vara låga...

Enkla men underbart fina servettringar :) Blir anatgligen andra men i alla fall insperation skadar aldrig .


Något sånt här för barnbordet som anatgligen kommer finnas med en massa papper så barnen kan rita under kvällen efter maten... 


Hittade en tjejsblogg om hur man kunde dekorera sina egna ljus (http://linalottan.blogg.se/2010/march/stampla-pa-ljus-och-tandsticksaskar.html)   helt underbara och några av bilderna här ovan är också fårn hennes blogg hon är verkligen en insperation till dem som har lila som färg till sitt bröllop :)

http://linalottan.blogg.se/category/brollop.html


Nått sånt vore fint att ha med på borde på kvällen då det är ett vinterbröllop och det kommer att vara mörkt under festen :)


Gud så mycket jag önskar jag hade råd att fixa på en gång fast jag vet att det är helt i onödan då det faktiskt skulle hinna bli förstört innan bröllopet är men Ja... ibland önskar jag att bröllopet vore om en månad eller liknade men samtidigt ä rjag lycklig att jag har något så fantastiskt att se fram emot och att jag ska gifta mig med min aldeles egna Alexander världens mest underbara man som går i ett par skor och om 1 år 10 månader och några dar då är han min och jag får äran att vara hans fru! Jag kommer att vara hans FRU hur konstigt låter inte det inte nog med att jag blir fru jag blir ALEX fru och jag är inte längre miss utan MRS ! thiiii *lycka*

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av "Enkelstörd" - 13 mars 2011 22:52

Alexander en kille på 23 år som vid bröllopet kommer att vara 24 och en månad efter fylla 25 år. Han pluggar till elektriker till lernia, gillar dataspel och teknik. Mycket kan man säga om honom även om han inte alltid är snabbtänkt eller riktigt m...

Av "Enkelstörd" - 1 januari 2011 20:40

Det här med att hitta en kläning som är helt enligt alla konstens regler och som jag gillar och ja allt sånt det är totalt omöjligt dock så har jag kommit så långt  att jag börjat kolla det känns lagom långt just nu haha... eller inte skulle ha velat...

Av "Enkelstörd" - 31 december 2010 11:29

Här kommer lite olika förslag på våra inbjudningskort och det slutade med de sista jag gjorde och här hamnade de först så dem två översta är dem som det står emellan..... sen hur slutresultatet blir det är en helt annan sak men modelen blir så där......

Av "Enkelstörd" - 29 december 2010 21:04

Tänkte att det kunde vara kul att beskriva bruden och brudgummen men tänkte jag börjar med bruden i dag och sså tar jag brudgummen nästa gång.   Jessica heter jag och när vi gifter oss kommer jag att vara 26 år. Jag är sedan 5 år färdig barnsköta...

Av "Enkelstörd" - 26 december 2010 22:42

Sitter just nu och lyssnar på en massa musik och tar låtarna och lägger i en lista på spotify. mest för att jag tycker det är så grymt svårt att hitta bra låtar nu har jag möjlighet och kunna hitta en massa bra låtar och kunna få till en ordentlig oc...

Sök i bloggen

Presentation


Våran bröllopsblogg, vägen fram till våran dag 2012-11-10, planeringen, känslorna, letandet, kalla fötter, stress och allt annat som hör till...

följ våran väg till vårat bröllop!

Nedräkning

Dagar tills vi blir herr och fru "Enkelstörd"!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2011 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards