Enkelstörd

Direktlänk till inlägg 29 december 2010

Bruden

Av "Enkelstörd" - 29 december 2010 21:04

Tänkte att det kunde vara kul att beskriva bruden och brudgummen men tänkte jag börjar med bruden i dag och sså tar jag brudgummen nästa gång.


Jessica heter jag och när vi gifter oss kommer jag att vara 26 år. Jag är sedan 5 år färdig barnskötare och har i nuläget läst 4 terminer på lärarprogrammet på lek lärande, utveckling mot de tidigare åldrarna. jag ser det som ett inspererande och givande jobb. Men just nu är jag hemma och är sjukskriven för min rygg som började när jag fick operera bort njurstenar som upptäcktes väldigt sent och skapade en massa problem.  men nu är de borta och jag är fri från sten.  dock har jag fortfarande ont i ryggen och jag har håller på att utredas för det på olika ställen på sjukhuset hoppas på att de snart ska hitta orsaken och kunna hjälpa mig att återgå till studier och jobb...


Jag har en dotter på nu 4 år gammal, hon är ett underbart virrvar som har även satt mamma i mitt register även om hon är trotsigt monster så är hon min och jag älskar henne till döds. När jjag gifter mig kommer hon ganska precis ha fyllt 6 år och ska självklart vara en del av brudföljet antingen blomster flicka eller ringbärare det återstår att se..


Jag är en pysslande människa allt som går att göra med lite fantasi, matreial och gärna med kort det gör jag... bloggar, kort, ja i princip det mesta som går att göra själv gör jag själv..

Till bröllopet kommer det garanterat att bli en massa överraskningar för gästerna och små roliga pysslestunder för mig.

Kom också på i dag att jag faktiskt under mitt pysslande ska ta lite kort och lägga in i katogorier här på bloggen för att kunan visa hur jag gjort och kankse även ge insperation till andra...

 enkelt, med bilder och text som information... hmm får se hur det går men ska försöka vore kul att få insperara andra att göra det och bevisa att även de som inte riktigt vet hur man gör..



De är lite om mig bruden får se när jag uppdaterar ang brudgummen

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av "Enkelstörd" - 13 mars 2011 22:52

Alexander en kille på 23 år som vid bröllopet kommer att vara 24 och en månad efter fylla 25 år. Han pluggar till elektriker till lernia, gillar dataspel och teknik. Mycket kan man säga om honom även om han inte alltid är snabbtänkt eller riktigt m...

Av "Enkelstörd" - 5 januari 2011 01:34

             Det där är sååååååååå COOLT NÅgOT liknade vill jag göra helt klart kanske inte köpa frigolitbokstäver men nån sorts bokstäver framför oss på hunörsbordet det vore kul.              Någon slags vas med blommor/dekoration i våra fär...

Av "Enkelstörd" - 1 januari 2011 20:40

Det här med att hitta en kläning som är helt enligt alla konstens regler och som jag gillar och ja allt sånt det är totalt omöjligt dock så har jag kommit så långt  att jag börjat kolla det känns lagom långt just nu haha... eller inte skulle ha velat...

Av "Enkelstörd" - 31 december 2010 11:29

Här kommer lite olika förslag på våra inbjudningskort och det slutade med de sista jag gjorde och här hamnade de först så dem två översta är dem som det står emellan..... sen hur slutresultatet blir det är en helt annan sak men modelen blir så där......

Av "Enkelstörd" - 26 december 2010 22:42

Sitter just nu och lyssnar på en massa musik och tar låtarna och lägger i en lista på spotify. mest för att jag tycker det är så grymt svårt att hitta bra låtar nu har jag möjlighet och kunna hitta en massa bra låtar och kunna få till en ordentlig oc...

Sök i bloggen

Presentation


Våran bröllopsblogg, vägen fram till våran dag 2012-11-10, planeringen, känslorna, letandet, kalla fötter, stress och allt annat som hör till...

följ våran väg till vårat bröllop!

Nedräkning

Dagar tills vi blir herr och fru "Enkelstörd"!

Kategorier

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
December 2010 >>>

Besöksstatistik

Senaste inläggen

Arkiv

Fråga mig

0 besvarade frågor

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards